29 вересня 2013 року у наші
школі були проведені загальношкільні батьківські збори на тему
« Небажання дітей вчитися. Роль сім’ї і школи у формуванні та підтримці мотивації учнів до навчання». Тема викликала неабияку зацікавленість у батьків, тому на збори прийшло майже 80% батьків (Із 150 учнів школи 53 мають статус дітей з багатодітних родин). Збори пройшли у невимушеній атмосфері. У обговоренні активну участь взяли батьки, яких не менше учителів, хвилює питання успішності дітей. У трикутнику « батьки – діти – учителі» роль всіх трьох складових є однаково важливою. Батьки і вчителі створюють всі умови для того, щоб молоде покоління успішно навчалося, але діти чомусь учитися не хочуть. Ця проблема не лише нашої школи , але і всього суспільства. Поділилися варіантами вирішення цієї проблеми батьки: Коровський І.І., Костак Н.П., Ракущинець С.Ю., Костак А.П. та інші. Заступник директора школи Марканич В.В. проінформувала присутніх про якість навчальних досягнень учнів 1- 9 класів. Наведені цифри можна побудувати у вигляді системи координат: зростання спостерігається в початковій ланці. У середній школі якість начальних досягнень дещо знижується і знову піднімається у старших класах, коли дитина стоїть перед вибором: куди піти вчитися і яку долю обрати. Директор школи Половка Н.М. подякувала головам класних батьківських комітетів за активну участь батьків у житті класу і школи. Система дій учителів і батьків повинна бути злагодженою і гармонійною,інакше на позитивний результат марно сподіватися. Батьки своїм прикладом повинні стимулювати учнів до навчання. Директор школи завершила збори словами відомого педагога В. Сухомлинського: « Хороші учителі укупі з хорошими батьками виховають і виростять хороших учнів» . |