Є те, про що не можна забувати – 32 -33
Відродження можливе лише тоді, коли народ не втратив свою пам’ять. Педагогічний та учнівський колективи школи взяти участь в жалобних заходах, спрямованих на збереження та відновлення національної пам’яті Українського народу, єднання суспільства, масових штучних голодів 1921-1923 років і 1946-1947 років, вшанування їх пам’яті, проведення відповідної науково-дослідної та інформаційної діяльності.
- У школі 25 листопада проведено такі заходи:
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Клас
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Загальношкільна лінійка «Жнива розпачу»
|
1-9
|
Лемак І.В.
|
|
2.
|
Долучитися до загальнонаціональної хвилини мовчання та акції «Запали свічку»
|
1-9
|
Роман М.С.
|
|
3.
|
Участь у поминальній панахиді за загиблими від голодоморів
|
8-9
|
Марканич В.В.
|
|
Одним із наслідків Голодоморів було усвідомлення того, що українцем бути небезпечно. Росіянином цілком безпечніше. І це свідомо чи несвідомо передавалося від покоління до покоління. І перший етнічний маркер – мова.
25 листопада 2017 року у нашій рідні Іршаві відкрили пам’ятник жертвам Голодоморів. У центрі міста стоїть нагадування: не допусти знищення своєї держави, себе і своєї сімї. |