Четвер
18.04.2024
14:27
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нижньоболотнянська гімназія Зарічанської сільської ради
Головна » 2021 » Жовтень » 18 » Про затвердження положення всзяо
05:04
Про затвердження положення всзяо

УКРАЇНА

Нижньоболотнянська гімназія

Зарічанської сільської ради Хустського району  Закарпатської області

НАКАЗ

від 01. 09.2021                   с. Нижнє Болотне              № 81

Про затвердження  та введення в дію Положення

про внутрішню систему забезпечення

якості освіти Нижньоболотнянській

гімназії Зарічанської сільської ради

Відповідно до Закону України «Про освіту» (стаття 41 ч. 2), з метою постійного підвищення якості освіти та якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу, розроблення структури внутрішньої системи забезпечення якості освіти, на підставі рішення педагогічної ради (протокол № 1  від 25 серпня 2021) 

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити та ввести в дію "Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Нижньоболотнянської  гімназії Зарічанської сільської ради  з 01.09.2021 року

2.Призначити Радченко Ганну Андріївну , заступника директора з навчально-виховної роботи, координатором запровадження системи забезпечення якості освітньої діяльності навчального закладу.

3.Створити та затвердити робочу групу, яка вивчатиме та оцінюватиме систему забезпечення якості освіти у школі за кожним із напрямів у наступному складі:

3.1.Марканич Віру Василівну  – вчителя української мови та літератури,

3.2.Лемак Інну Василівну – учителя історії та географії;

3.3.Коцан Ганну Юріївну  – вчителя математики та фізики;

3.4.  Костак Ганну Петрівну– вчителя початкової школи

4.Секретар – друкарці школи Кормош С.І. забезпечити публічний доступ до тексту Положення через офіційний сайт школи.

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор гімназії                                       Наталія ПОЛОВКА

З наказом ознайомлені усно

 

Схвалено                                                                                  Затверджено

педагогічною радою                                                    наказом № 81 від 01.09.2021

Протокол №1  від 25.08.2021                                               директор гімназії 

                                                                                                 ___________________

Положення

про внутрішню  систему забезпечення якості освіти у Нижньоболотнянській гімназії Зарічанської сільської ради 

 

Загальні положення 

1. Положення про внутрішню  систему забезпечення якості освіти (СВЗЯО) у Нижньоболотнянській гімназії   розроблено згідно з вимогами Закону України «Про освіту» та нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України та Міністерства освіти і науки України направленими на реалізацію Концепції Нової української школи.  

2.При формуванні цього Положення взято до уваги основні теоретичні і методологічні напрацювання теорії педагогіки, теорії педагогічного оцінювання, теорії моніторингу тощо. 

3.​Метою функціонування внутрішньої  системи забезпечення якості освіти у Нижньоболотнянській гімназії  є забезпечення вимог, що обумовлені законодавчими, іншими нормативно-правовими актами та стейкхолдерами щодо якості надання освітніх послуг, шляхом створення системи моніторингу якості освітнього процесу на всіх етапах його реалізації для своєчасного виявлення причин виникнення відхилень фактичних показників від нормативних або бажаних, прийняття на цій основі виважених управлінських рішень і здійснення відповідних коригувальних процедур згідно з діючими на цей час стандартами загальної середньої освіти. 

4.​Відповідальними за виконання СВЗЯО на рівні закладу  є директор, на рівні початкової та  базової середньої школи школи – заступник директора 

5.​Зміни та доповнення до цього Положення затверджуються рішенням педагогічної ради ради гімназії та вводяться в дію наказом директора.

 

1.​Стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти 

1.1. Політика забезпечення якості освіти в Нижньоболотнянській гімназії  ґрунтується на таких принципах: 

–​орієнтація всієї діяльності закладу на реалізацію місії діяльності закладу та суспільства в цілому; 

–​безперервне удосконалення всіх процедур і процесів освітньої діяльності в напрямку поліпшення їх якості; 

–​постійна участь усіх учасників освітнього процесу в  вирішенні проблем поліпшення якості освіти; 

–​побудова дієвої системи управління якістю освіти в закладі; 

–​створення системи мотивації поліпшення якості освіти в закладі для всіх учасників освітнього процесу; 

–​використання сучасних технологій освіти; 

–​створення ефективної системи моніторингу якості освіти; 

–​створення потужної ІТ-підтримки управління якістю освіти; 

–​науковий підхід, як пріоритетна складова всіх процесів забезпечення якості освіти. 

1.2.​Основною процедурою забезпечення якості освіти в закладі  є моніторинг освітньої діяльності, за окремими напрямами висвітленими нижче, що передбачає створення спеціальної системи збору, обробки, зберігання і поширення інформації про стан освітньої системи закладу для поліпшення його подальшого функціонування та розвитку. 

1.3.​Практична реалізація процедур забезпечення якості освіти в гімназії 

відображується в річному та стратегічному планах роботи закладу. 

 

2.​Система та механізми забезпечення академічної доброчесності 

2.1. Педагогічні працівники закладу  у своїй діяльності зобов’язані дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами загальної середньої освіти. Здобувачі освіти, зі свого боку, зобов’язані виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись академічної доброчесності, та досягати відповідного рівня результатів навчання.  

2.2. Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками закладу передбачає: 

-​посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; 

-​дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; 

-​надання достовірної інформації про методики, що використовуються в 

освітньому процесі, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність; 

-​контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; 

-​розгляд підготовлених до друку навчальних видань на засіданнях педагогічної ради школи; 

-​об’єктивне оцінювання результатів навчання. 

2.3. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає: 

-​самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання, олімпіадних завдань тощо (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей); 

-​посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; 

-​надання достовірної інформації про результати власної навчальної (творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації (під час підготовки робіт для МАН, інших конкурсів і проектів). 

2.4. За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники закладу можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: 

-​відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії; 

-​позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади. 

2.5. За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: 

-​повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо); 

-​повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми; 

-​виключення з членів МАН України, учасників відповідних конкурсів і турнірів тощо. 

2.6.​Адміністрація гімназії  створила  комісію з питань етики та академічної доброчесності. 

2.7.​Адміністрація школи ухвалила  внутрішнійдокумент «Положення про академічну доброчесність» та оприлюднила його на офіційному сайті закладу освіти.   

3.​Критерії, правила і процедури оцінювання  

3.1. Критерії, правила і процедури оцінювання є складовою системи освітнього моніторингу Нижньоболотнянської гімназії

3.2.Критерії оцінювання здобувачів освіти, педагогічних працівників, керівних працівників, ресурсного забезпечення (в тому числі ІТ-забезпечення) закладу розробляються на засадах системного підходу з метою адекватного вимірювання результатів їх діяльності. 

3.2.Критерії та показники в межах кожного критерію розробляються з урахуванням існуючої нормативно-правової бази та традицій гімназії особливостей його організаційної культури. 

3.3.Критерії та показники проходять наукову експертизу в одному з закладів вищої педагогічної освіти та затверджуються педагогічною радою гімназії  

3.4.​Правила і процедури оцінювання передбачають використання стандартних і авторських алгоритмів і методик оцінювання. Авторські алгоритми і методики оцінювання повинні пройти наукову експертизу в одному з закладів вищої педагогічної освіти та бути затверджені педагогічною радою гімназії  

3.5.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання здобувачів освіти та їх періодичність представлено в додатку 1 до цього положення. 

3.6.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та їх періодичність представлено в додатку 2 до цього положення. 

3.7.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання управлінської діяльності керівних працівників та їх періодичність представлено в додатку 3 до цього положення. 

3.8.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання ресурсного забезпечення освітнього процесу, в тому числі ІТ-забезпечення представлено в додатках 4, 5 до цього положення. 

3.9.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування представлено в додатку 6 до цього положення. 

3.10.​Сукупність внутрішніх організаційних процедур забезпечення якості оцінювання інших процедур та заходів, що визначаються спеціальними законами або документами закладу освіти представлено в додатку 7 до цього положення. 

4.​Очікувані результати 

У результаті запровадження внутрішньої  системизабезпечення якості освіти в закладі передбачається реалізація його місії шляхом надання споживачам якісних освітніх послуг згідно з національними і світовими вимогами до закладів освіти такого типу, постійний розвиток і саморозвиток всіх учасників освітнього процесу в межах концепції освіти протягом життя. 

 

 

Переглядів: 203 | Додав: Кесі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar